Hinnat
Pro Experience Oy:n verkkokaupassa kaikki hinnat ovat arvonlisäverollisia. Tilaaminen ei edellytä asiakkaaksi kirjautumista, mutta se helpottaa asiakkaalle toimitettavan tavaran lähetystä.
Pro Experience Oy pidättää oikeuden korjata hintoja, jos ne näkyvät virheellisesti teknisistä syistä. Jos hintakorjaus koskee tehtyä tilausta, muutos vahvistetaan asiakkaalle ennen tilauksen käsittelyä. Verkkokaupasta tilattavien tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.
Maksutavat
Pankkien tilisiirto verkossa
Maksaminen edellyttää, että asiakkaalla on käytössään verkkopankkitunnukset. Maksu tapahtuu välittömästi tilauksen hyväksymisen yhteydessä. Tilauksesta ja toimituksesta sähköpostivahvistus.
Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla:
Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, Pro Experience toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Paytrail Oyj.
Paytrail Oyj toimii Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrail Oyj:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Paytrail Oyj on myös maksun saaja.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Ohjelmakaari 10
40500 JYVÄSKYLÄ;
Puhelin: 0207 181830
Verkkopankit
Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.
Luottokortilla maksettaessa Pro Experience Oy käyttää 2% provisiomaksua laskussa, joka lisätään laskun loppusummaan.
Ennakkolasku
Täysi-ikäinen yksityisasiakas voi tilata verkkokaupasta tuotteita ennakkolaskulla. Lasku toimitetaan asiakkaalle ennakkoon sähköpostin välityksellä ja maksuaikaa on 3 päivää laskun päiväyksestä. Käsittelemme tilauksen kaupan aukioloaikaan kun maksu on suoritettu. Jos maksuna on tilisiirto ennakkomaksuna, pidämme varausta 5 arkipäivää jonka jälkeen tilaus raukeaa jos maksu on suorittamatta. Tavara toimitetaan vasta kun suoritus näkyy Pro Experiencen Oy:n tilillä. Kaikki toimitetut tuotteet ovat Pro Experience Oy:n omaisuutta, kunnes ne on kokonaisuudessaan maksettu.
Toimitus
Jos tilaus sisältää useampia eri tuotteita tai tuotteiden saatavuudessa on eroja Pro Experience Oy saattaa postittaa tilatut tuotteet useammassa erässä
Toimitustavat
Postipaketti, Nouto
Verkkokaupan tilaukset toimitetaan lähimpään postitoimistoon noudettavaksi.
Toimitus ulkomaille
Verkkokaupan tilauksi toimitetaan ulkomaille mikäli asiakas on maksanut tuotteensa ja niistä aiheutuvat lähetyskulut.
Tilausvahvistukset
Hyväksyttyään tilauksen asiakas saa näytölleen tilausvahvistuksen. Asiakas saa lisäksi sähköpostiinsa ilmoituksen tilauksen kösittelyyn ottamisesta, jos hänen sähköpostiosoitteensa on Pro Experiencen käytettävissä.
Toimitusajat ja -maksut
Toimitusaika riippuu tilattujen tuotteiden saatavuudesta. Tuotteet jotka ilmoitamme olevan varastossa toimitamme maksun saatuamme samana päivän postin kuljetukseen asiakkaalle. Tuotteiden toimitusaika on yleensä 2-5 arkipäivää.
Toimituskulut/Postikulut
Toimituskulut ovat tilauskohtaisia:
Postikulut määräytyvät paketin painon mukaisesti. Jos asiakas ostaa verkkokaupasta tuotteita, joilla on eri toimituskulut, toimituskulut määräytyvät kalleimman luokan mukaan. Tuotteiden määrä ei vaikuta toimituskuluihin. Saman tilauksen jälkitoimituksista ei veloiteta erikseen toimituskuluja.
Palautusoikeus ja tilauksen peruutus
Palautusoikeus
Pro Experience Oy:n verkkokaupan yksityisasiakkailla on kuluttajasuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksensa tai osa siitä (14) päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Tilauksen peruutuksesta pyydetään ottamaan yhteyttä Pro Experiencen asiakaspalveluun puh. (044) 2111160. Tuotteiden palautuksen voi tehdä alla olevaan osoitteeseen omalla kustannuksella. Yrityksillä ei ole mahdollista palauttaa tuotteita saati perua tilausta.
Pro Experience Oy
Pitkänpääntie 50
71820 PÖLJÄ
Tilauksen peruutuksen ja tuotteen palautuksen edellytyksenä on, että tuote on samassa kunnossa kuin sitä vastaanottaessa (paketit ehjät,laite käyttämätön) ja että tuotteen palauttaminen tapahtuu viipymättä. Palautukseen tulee liittää lähetyksessä mukana ollut lasku/kuitti. Palautuksena emme ota tuotteita jotka esim. on ladattu puhelimeen, ohjelmistot, kartat. Jos tuotteessa havaitaan käytön jälkiä tai paketti on rikkoontunut / käyttökelvoton Pro Experience pidättää oikeuden vähentää palautettavasta summasta katsomansa hinta. Palautusoikeus koskee ainoastaan käyttämättömiä tuotteita. Asiakas palauttaa tuotteet omalla kustannuksellaan. Emme lunasta asiakkaan lähettämiä posti-, bussiennakkopaketteja.
Reklamaatiot
Kaikki toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydetään tekemään viiden (5) päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta Pro Experience Oy:n asiakaspalveluun puh. 044- 2111160. Virheellinen tuote korvataan korjaamalla tai toimittamalla virheetön tuote tilalle. Mikäli tämä ei ole mahdollista, kyseeseen voi tulla hinnan alennus tai kaupan purku.
Tilauksen peruminen: Asiakas voi perua tilauksensa, mikäli toimitus ei ole tapahtunut verkkokaupan ilmoittamassa ajassa. Tilauksen peruutuksesta tulee ilmoittaa Pro Experiencen asiakaspalveluun Pitkänpäätie 50, 71820 PÖLJÄ, puh. 044 2111160. Asiakkaalle pyritään ilmoittamaan viipymättä sähköpostilla, mikäli toimitusajassa tapahtuu oleellisia muutoksia.
Ennakkotilaustuotteet toimitetaan asiakkaalle sen jälkeen, kun tuote on valmistunut. Ennakkotilaustuotteet on verkkokaupassa merkitty maininnalla ”Ennakkotilaus”.
Pro Experience pidättää oikeuden tilauksen perumiseen, mikäli tilattu tuote on loppuunmyyty tai sen saatavuudessa on muita ylitsepääsemättömiä vaikeuksia.
Takuu
Laitteilla on tavarantoimittajien antamat takuuajat, jotka alkavat ostopäivätä lukien. Tilaajan toimittaessa sama laite uudestaan takuuhuoltoon löytymättä kuitenkaan laitteesta vikaa Pro Experience Oy veloittaa asiakkaalta 30 e suuruisen tarkastusmaksun. Laite toimitetaan asiakkaalle postiennakolla.
Muuta
Pro Experience ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä, eikä tuotteiden virheellisen kunnon tai viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista.
Pro Experience pidättää oikeuden muuttaa toimitusehtojaan ilmoituksetta. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Pro Experiencen ja asiakkaan välistä sopimusta koskevat mahdolliset riita-asiat, mikäli niistä ei päästä sopimukseen, ratkaistaan myyjää lähimmässä käräjäoikeudessa.
|